fbpx

לפרטים נוספים וקביעת פגישה

1
צלמים
1
מס' קליקים לאירוע
1
לקוחות מרוצים
1
מצלמות

מור לוי צילום חתונות ואירועים שמחים

צילום חתונות בחיפה והקריות – צילום אירועים שמחים – להצטלם בארץ ולהרגיש בחול!

שמי מור לוי, אחד הצלמים בצפון, התשוקה שלי היא צילום ותפיסת רגעים משמחים מלאים ברגש.

מתחתנים ומאורסות, חשוב לי מאוד חיבור אישי עם הלקוחות – דבר אשר נבנה בפגישת היכרות.

באתר שלי מידע רב! אשמח שתכנסו גם לבלוג הצילום כדי לקבל מידע נוסף וטיפים שקשורים ליום החתונה שלכם!

Wedding Photographer In Israel

"ממליצה בחום!! מור לוי צלם מקצועי,יחס אישי, דאג לתמונות הכי יפות שיש, הוא והצוות שלו נתנו יחס חם ודואג לאורך כל היום הזה... מגנטים באיכות גבוהה, צילומי save the date... שירות ברמה הכי גבוהה ושוב יחס אישי וסבלני במיוחד ⁦❤⁩⁦❤⁩ אלוף תודה רבה לך"

"מומלץ מכל הבחינות!!! ההתנהלות לאורך כל הדרך מול מור הייתה מדהימה!! במיוחד בתקופת הקשה הזאת, היה זמין, מקצועי ומתחשב!! אנחנו זוג שפחות אוהב להצטלם בעיקר בן זוגי אך מור הוציא תמונות טבעיות וגרם לנו להרגיש בנוח. צילומי זוגיות היו מדהימים. העבודה שלו מקצועית! והוא כל כך מהיר יום אחרי החתונה וצילומי הזוגיות כבר קיבלנו את התמונות!!!! רצינו להגיד למור ולסרגי תודה רבה !! כמה סבלנות ,אפתיות, נתינה ואנרגיות חיוביות!! מקצועיות ללא ספק!! אתם מגיעים עם אהבה למקצוע ונותנים תחושה מרגיעה ונעימה!! נשמח להמליץ!!"

צילום-זוגיות-לחתונה
מור לוי צילום חתונות ואירועים צלם חתונות מומלץ בחיפה והצפון

"למור הגענו אחרי שבדקנו הרבה צלמים והתלבטנו מלא כי לא ממש התחברנו לאף אחד .. אבל מהפגישה הראשונה שלנו איתו כשהוא הראה לנו דוגמאות לעבודות שלו ידענו שהוא יהיה הצלם שלנו בחתונה!! מור צילם לנו את צילומי הזוגיות את החתונה המגנטים ועשה לנו את ההגדלות והאלבומים.. הוא הביא איתו צוות מנצח והתוצאה הייתה שכל החומרים מהחתונה יצאו באיכות גבוהה ממש !! כולם יצאו כל כך פוטוגניים מהממים ויצאנו הכי מרוצים שאפשר!! בנוסף לזה הוא אדם מדהים עם לב ענק מלא סבלנות שיודע להצחיק כשצריך ולהוציא את התמונות הכי מהממות שיש! בהחלט הוא הבחירה הכי טובה שלנו!"

חשוב לי להכיר קודם את הזוג וככה יהיה גם יותר נוח ונעים בצילומים. אפשר להכיר במשרדי בחיפה או בבית קפה או בית הלקוח. (איפה שהכי נוח לכם להפגש) חשוב לי שהכל יהיה לכם ברור, לכן תקבלו חבילה עם מחיר בלי הפתעות שכולל את כל מה שאתם צריכים בצילום החתונה. מצלם עם ניסיון רב, באדיבות, שירות מעולה וביחס חם ומכבד, תבחרו בי לצלם את המזכרת מהאירוע שלכם. לחתונה או אירוע של פעם בחיים צריך זיכרונות של פעם בחיים! מור צלמים בחיפה והצפון 📷 Mor Levi Photography

אתר זה עוצב ותוכנת ע"י